Banner 980x90

Uzņēmēji piedalās seminārā par mārketingu un komunikāciju

Trešdien, 20.maijā, pašvaldības aģentūra "Siguldas Attīstības aģentūra" sadarbībā ar Latvijas Lauku konsultācijas centra Siguldas nodaļu rīkoja praktisko darbnīcu "Mārketinga un komunikācijas tendences 2015", pilsētas informācijas portālu Sigulda24.lv informēja Uzņēmējdarbības atbalsta punkta vadītāja
Ina Stupele.

Par semināra tēmas aktualitāti liecināja aktīvā interesentu pieteikšanās dalībai darbnīcā.

Darbnīcu vadīja pieredzējušas komunikācijas ekspertes Lolita Ozoliņa un Liene Kupča. Semināra diena pagāja ar saukli "Diena, lai spridzinātu & spridzinātu Siguldā".

Semināra laikā tika apskatītas tādas tēmas kā emocionālā inteliģence, pakalpojuma dizaina process, organizācija kā sistēma un vadītāja loma tajā u.c. Treneri uzsvēra, ka mazo uzņēmumu priekšrocības ir dinamika un efektivitāte. Runājot par komunikāciju ar klientu, uzsvars tika likts uz to, ka tai ir jābūt personīgai, mērķiecīgai un pārdomātai.

Radošās diskusijās, īsās lekcijās un darba grupās darbnīcas dalībnieki ieguva informāciju par mārketinga komunikācijas tendencēm, idejas sava uzņēmuma pilnveidošanai, praktiskus padomus un izpratni par klientorientētību kā komunikācijas disciplīnu klientu noturēšanā un piesaistē.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)