"Aloja Starkelsen" šogad nosūtījis pirmās produkcijas testa partijas uz Dienvidkoreju
Viņš pastāstīja, ka uzņēmums turpina meklēt jaunus tirgus. Tā kā Rietumeiropā un ASV pozīcijas jau ir nostiprinātas, "Aloja Starkelsen" pērn paplašināja darbību Āzijas valstīs un sāka realizēt produkciju Ķīnā. Šogad Ķīnā eksporta apmēri ir palielināti, kā arī veiktas pirmās produkcijas testa piegādes uz Dienvidkoreju.
Viņš teica, ka "Aloja Starkelsen" Āzijas valstīs realizē bioloģisko kartupeļu cieti, taču nākotnē kompānija plāno papildināt portfeli ar jauniem produktiem, kurus arī iecerēts eksportēt uz attiecīgā reģiona valstīm. Lai arī Āzijas tirgū bioloģiskie produkti ir jaunums un bioloģisko produktu patēriņš tur ir samērā neliels, potenciālie eksporta apmēri uz šī reģiona valstīm ir pietiekami, lai šis tirgus "Aloja Starkelsen" būtu interesents.
Pēc Granča teiktā, šajā gadā kompānija vairāk plāno fokusēties uz ražošanas paplašināšanu un realizācijas apmēru kāpināšanu nevis jaunu tirgu piesaisti.
Aģentūra LETA jau vēstīja, ka SIA "Aloja-Starkelsen" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2015.gada 1.septembra līdz 2016.gada 31.augustam, strādāja ar 7,621 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 16,2% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa palielinājās par 20,8% - līdz 287 850 eiro.
"Aloja-Starkelsen" ir dibināts 1991.gadā, un tā pamatkapitāls ir 259 131 eiro. Uzņēmuma lielākais īpašnieks ir pieder Zviedrijas kompānija "Sveriges Starkelseproducenter, forening" (97,93%).
Uz sarakstu