"Aldaris" plāno palielināt ietekmi bezalkoholisko dzērienu segmentā
AS "Aldaris" tirgū ieviesīs jaunu limonādi "Lotte", kas nosaukta par godu slavenajai multfilmas varonei. Līdz ar "Lottes" limonādes ieviešanu, "Aldaris" cer par 20% uzlabot savus pārdošanas rādītājus šajā dzērienu segmentā, pilsētas informācijas portālu tīklam Pilseta24.lv ziņo uzņēmumā.Līdz šim "Aldaris" bezalkoholisko saldināto dzērienu segmentā piedāvāja Lauku Kvasa dzērienu un dažāda veida Zingo limonādes, bet tagad produktu klāstu papildinās arī "Lotte" limonāde, kas nesatur konservantus. Jaunais produkts tiks pildīts 0,5 litru un 1,5 litru PET pudelēs.
"Kā alus darītājam, mūsu prioritāte, protams, ir alus brūvēšana, taču mēs vēlamies attīstīties arī citos virzienos, piedāvājot vietējiem patērētājiem arī nealus kategorijas dzērienus. Viens no šiem virzieniem ir bezalkoholiskie dzērieni, tādēļ arī Lottes limonādes ieviešana Latvijas tirgū ir kā apliecinājums mūsu ambīcijām kļūt spēcīgākiem arī citos dzērienu segmentos," atzīst "Aldara" izpilddirektors Marguss Kasteins.
Latvijā bezalkoholisko dzērienu segments ir atkarīgs ne tikai no ekonomiskās situācijas valstī, bet arī laika apstākļiem. Kopumā pēdējos gados tirgus nav strauji attīstījies un atsevišķās kategorijās pat piedzīvots kritums. Tomēr kopumā, piemēram, 2013.gadā, bezalkoholisko dzērienu tirgus palielinājās par 5% un arī 2014.gadā rezultāti bijuši pozitīvi.
"Tirgus tendences liecina, ka, lai arī šajā segmentā ir milzīga konkurence, tajā vēl ir labas iespējas arī jauniem produktiem, jo patērētāji ir ļoti prasīgi un labprāt izmēģina jaunus kvalitatīvus produktus, rūpīgi pievēršot uzmanību tā sastāvam. Ņemot vērā demogrāfisko situāciju un pašreiz spēkā esošo nodokļu politiku, kas ir labvēlīgāka mūsu kaimiņvalstīs, tuvākajos gados gan straujš bezalkoholisko dzērienu noieta pieaugums nav sagaidāms," saka Kasteins. Uz sarakstu