Vāc parakstus par kopbraukšanas ieviešanu Latvijā
Pieteikumā norādīts, ka kopbraukšana ir veids, kā miljoniem cilvēku visā pasaulē mainījuši savus pārvietošanās paradumus, jo tā ļauj ikvienam iedzīvotājam ar platformas starpniecību un savu privāto auto piedāvāt pasažieru pārvadājumus.
Reliņš skaidroja, ka viņam kā lietotājam kopbraukšana nozīmē būtisku kvalitātes pieaugumu un ērtāku pārvietošanos pilsētā - tas paver arī plašas ekonomiskās iespējas iedzīvotājiem, savukārt autovadītājiem tā ir iespēja iegūt papildu ienākumus. "Latvijā tas nav iespējams. Lai pilnvērtīgi izmantotu kopbraukšanu, vispirms nepieciešams jomas regulējums," atzina iniciatīvas autors.
Iniciatīvā pausts, ka kopbraukšanas regulējuma ieviešana ir tikai viens no soļiem, kas jāveic Latvijas kā inovācijām draudzīgas vides sakārtošanai. Reliņš nav apmierināts ar to, ka mūs apsteigusi Lietuva, kur šāds regulējums jau eksistē, tāpat soli priekšā ir arī Igaunija.
"Tikmēr Latvija bremzē, lai radītu jaunu, sakārtotu nozari laikā, kad pasaule arvien vairāk virzās sadarbīgās ekonomikas virzienā. Kopbraukšanas pakalpojumus ļaus realizēt grozījumi Autopārvadājumu likumā, kas noteiktu nozares normas, garantējot drošu, ērtu un caurspīdīgu pārvietošanos," sacīja Reliņš.
Viņaprāt, kopbraukšana ļaus pilnvērtīgi izmantot tehnoloģiju sniegtās iespējas. Lietotājam tas nozīmēs iespēju saņemt drošu, ērtu, kvalitatīvu un finansiāli pieejamu pakalpojumu, kā arī tā būs iespēja ikkatram izmantot savu privāto automašīnu, lai gūtu papildu ienākumus un elastīgi organizētu savu darba laiku. Kopbraukšanas pakalpojumi tiek nodrošināti caurskatāmā veidā, pārliecināts Reliņš, piebilstot, ka izvairīšanās no nodokļu nomaksas šajā gadījumā nav iespējama.
Uz sarakstu