Šogad uz ceļiem salabotas bedres teju 540 kvadrātmetru platībā

Viņa norāda, ka ziemas sezonā avārijas bedru remontam izmanto aukstā asfalta tehnoloģiju, kas ir vienīgā ziemas apstākļos pielietojamā metode bedrīšu lāpīšanai.
Bedre tiek attīrīta un aizpildīta ar aukstā asfalta maisījumu. Sagatavotā bedre var būt mitra. Gadījumos, kad labošanas laikā nav iespējams ūdeni novadīt no bedres (līst lietus, applūdis autoceļš u.c.), ir pieļaujama satiksmes bīstamās bedres aizpildīšana arī ūdenī. Avārijas bedru remonta galvenais uzdevums, ir novērst avārijas situācijas un nodrošināt satiksmes drošību.
LAU pārstāve norāda, ka par satiksmei bīstamām tiek uzskatītas tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums lielāks par 0,1 kvadrātmetru un kuras ir dziļākas par 50 mm. Uz A uzturēšanas klases autoceļiem avārijas bedres tiek salabotas 24 stundu laikā, B uzturēšanas klases autoceļiem piecu diennakšu laikā, C uzturēšanas klases ceļiem nedēļas laikā, divu nedēļu laikā uz D uzturēšanas klases ceļiem.
Masveida bedrīšu remonts tiks uzsākts, kad iestāsies tehnoloģijai atbilstoši laika apstākļi.
LAU aicina autovadītājus būt piesardzīgiem un izvēlēties laika apstākļiem un ceļa stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu, kā arī ievērot lielāku distanci starp priekšā braucošiem transportlīdzekļiem, lai varētu savlaicīgi izvairīties no satiksmei bīstamām bedrēm.
Tāpat autovadītāji aicināti zvanīt uz Satiksmes informācijas centra diennakts tālruni 8000 5555 un informēt par avārijas bedrēm uz valsts autoceļiem.