Banner 980x90

Sociālajā kampaņā "Piesprādzējies, lai piedzīvotu" aicina novērtēt dzīves skaistākos mirkļus

Publicitātes foto
Publicitātes foto
 Pirmdien, 21.martā, lielākais automātisko degvielas uzpildes staciju tīkls "Neste Oil" uzsāk sociālo kampaņu "Piesprādzējies, lai piedzīvotu" ar mērķi uzrunāt gados jaunāku auditoriju par drošības jostas izšķirošo nozīmi un spēju glābt dzīvību auto sadursmes gadījumā. Kampaņa pozitīvā un draudzīgā veidā atgādinās, ka bieži, lai turpinātu piedzīvot skaistas un spilgtas emocijas, pietiek ar pavisam nedaudz – vienu klikšķi drošības jostas stiprinātājā. 

Kampaņu "Neste Oil" īsteno sadarbībā ar "CSDD", "Rimi Latvija" un "Zelta Zivtiņa".

"Piesprādzējies, lai piedzīvotu" centrālais komunikācijas elements ir video klips, kas atsauc atmiņā brīžus, kuru dēļ mēs dzīvojam – tā ir pirmā iemīlēšanās, jaunības baudīšana, ar nozīmīgākajiem cilvēkiem pavadītais laiks un dzīves lielie notikumi – kāzas, jubilejas, bērnu pirmie soļi. Šos vienreizēji skaistos brīžus bieži vien uztveram kā pašsaprotamus, aizmirstot, cik viegli tos pazaudēt vienā acumirklī. Tādēļ "Neste Oil" atgādina – "piesprādzējies, lai piedzīvotu".

"Gan Latvijā, gan pasaulē nereti šāda veida kampaņas ir tendētas uz zināmu iebiedēšanu, un bieži vien pamatoti – bailes dabiski ir spēcīgs motivācijas instruments. "Neste Oil" mēģinās mainīt sabiedrības, bet jo īpaši jauniešu, uzvedību, uzsverot pozitīvo, aicinot to piedzīvot. Tuvojas pavasaris un vasara, un tiem līdzi nāks neaizmirstami piedzīvojumi un spēcīgas emocijas. Baudīsim šo laiku, atceroties, ka sekundes desmitdaļā izskanējušais klikšķis, ko dzirdam piesprādzējoties, var noteikt, vai arī turpmāk mums šādi mirkļi vēl būs," aicina Ilze Pērkone, Neste Latvija" mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja.

"Pēc CSDD datiem, pēc pagājušajā gadā organizētās vērienīgās kampaņas "Dzīvības josta" par 6% pieauga drošības jostas lietotāju skaits, veidojot nu jau 80%. Tas ir labs rādītājs, taču mums vēl paliek piektā daļa autobraucēju un viņu līdzbraucēju, kas pakļauj sevi briesmām ikreiz, kad braucot neizmanto drošības jostu. Tādēļ mēs turpinām aktualizēt šo problēmu, meklējot arvien jaunus veidus, kā efektīvāk uzrunāt sabiedrību, un šoreiz to darām, uzsverot pozitīvas emocijas. Priecājamies, ka arī privātuzņēmēji atbalsta un turpina risināt satiksmes drošības tēmas," skaidro CSDD direktora vietnieks Ēriks Piternieks.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)