Banner 980x90

"Premia": Sentimenta vadīti, igauņi izpērk zīmola "Saldējums" produkciju

Koncerna "Food Union" grupā ietilpstošais Igaunijas uzņēmums "Premia" šā gada maijā izveidojis un laidis pārdošanā zīmolu "Saldējums", kas tiek reklamēts kā "saldējums Nr.1 Latvijā" un tiekot izpirkts rekordlielā ātrumā, aģentūru LETA informēja "Premia" saldējuma zīmolu vadītāja Katrīna Tamma.

Viņa atzina, ka jaunais saldējums tiek ražots Latvijā pēc tradicionāli iecienītā zīmola "Karlsons" receptes, kas atbilstoši pārdošanas apjomiem ir populārākais saldējums Latvijā.

"Receptūra ir tā pati kas "Karlsonam", jo tam ir ļoti labi pārdošanas rādītāji. Tieši tāpēc Igaunijā radījām jauno zīmolu "Saldējums", kas tiek pozicionēts kā "saldējums Nr.1 Latvijā", atzina uzņēmēja.

Viņa arī sacīja, ka igauņi, sentimentālu jūtu vadīti, šo zīmolu jau ir novērtējuši kā vienu no labākajiem, līdz ar to pārdošanas rādītāji pārsniedzot visas prognozes.

"Lai gan jaunums pārdošanā ir pieejams tikai Igaunijā un nosaukums ir latviešu valodā, patiesībā vārdu "saldējums" zina visi igauņi. Cilvēki atceras vēl no padomju laikiem, ka labākais saldējums tika ražots Latvijā, un viņi joprojām par to runā. Tāpēc, ņemot vērā lokālo iedzīvotāju sentimentu, nosaukt jauno zīmolu par "Saldējumu" bija loģisks lēmums. Cilvēki ir pamanījuši jauno zīmolu, runā par to, kā iznākumā pārdošanas apjomi ir pārsnieguši visas mūsu gaidas," sacīja Tamma.

Uzņēmuma pārstāve arī informēja, ka patlaban "Premia" sadējuma tirgus daļa Igaunijā ir 37%. Pagājušajā gadā "Premia" saldējuma biznesa līnijas ieņēmumi bija 16,5 miljoni eiro. "Premia" saldējumi tiek eksportēti uz Latviju, Lietuvu, Somiju un Krieviju.

2014.gada jūnijā "Food Union" akcionārs ukraiņu izcelsmes Krievijas uzņēmējs Andrejs Beshmeļņickis paziņoja par Tallinas biržā kotētās publiskās akciju sabiedrības "Premia Foods" saldējuma un saldēto produktu biznesa iegādi. Darījuma apmērs toreiz bija 27,1 miljons eiro.

Darījuma mērķis bija būtiski paplašināt biznesu Baltijas valstīs un Krievijā un apvienot vadošos reģionālos saldējuma zīmolus "Food Union" grupā. Tiek norādīts, ka līdz ar jauno darījumu "Food Union" plāno kļūt par vadošo saldējuma ražotāju Baltijas reģionā.

"Food Union" patlaban ir aptuveni 800 darbinieki, bet apvienotā uzņēmuma apgrozījums pārsniedz 100 miljonus eiro gadā. "Food Union" ražotnes iepērk pienu no vairāk nekā 400 Latvijas zemnieku saimniecībām un piena ražotājiem.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)