Pieaug sūdzību skaits par apdrošināšanas pakalpojumiem
Pagājušajā gadā pieaudzis sūdzību skaits Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) par apdrošināšanas pakalpojumiem, intervijā Latvijas Radio sacīja PTAC direktore Baiba Vītoliņa.
Vītoliņa skaidroja, ka problēmas radot tas, ka apdrošīnāšanas līgumi bieži rakstīti neskaidri. Tāpat arī klienti bieži neizlasa līgumus pirms to parakstīšanas. "Jāsaka godīgi, pati arī ne vienmēr izlasu," atzina PTAC vadītāja.
PTAC aicina apdrošinātājus līgumus veidot īsāks un vienkāršākus. Turklāt atšķirībā no bankām, apdrošinātāju piedāvātie līgumu biežāk esot sīkā drukā.
Tomēr arvien vairāk apdrošinātāju klientu zina, ka ir tāda lieta kā netaisnīgi līguma noteikumi, kas pat nav spēkā, sacīja Vītoliņa.
Uz sarakstu