Banner 980x90

Pētījums: Mazumtirgotāji ienākumus var kāpināt ar "zaļo" iepakojumu

Mazumtirgotāji un zīmolu īpašnieki, kuri pilnvērtīgi izmanto ilgtspējīga iepakojuma sniegtās iespējas, var palielināt tīros pārdošanas ienākumus par 2 līdz 4% un uzlabot rentabilitāti par 1,0 līdz 2,5%, liecina jaunākā "Viewpoint" pārskats.

Tirgū arvien vairāk dominējot patērētāju grupai, kas dzimuši laikā no 1980. līdz 2000.gadam (tūkstošgades paaudze), mazumtirdzniecības sektorā būtiski palielināsies ilgtspējas nozīme. To uzsver 59% tūkstošgades paaudzes pārstāvju, liecina "Stora Enso" publicētais "Viewpoint" pārskats "Iepakojumu nākotne tūkstošgades paaudzei", atklājot, ko patērētāji sagaida no iepakojumu nozares nākotnē un kādas iespējas tas rada mazumtirgotājiem un zīmolu īpašniekiem ienesīguma celšanā.

"Tūkstošgades paaudze daudzējādā ziņā ir prasīgāka par iepriekšējām patērētāju paaudzēm, un viņi sagaida, ka produkti būs ilgtspējīgi visos vērtības ķēdes posmos. Tas ir nepārprotams signāls, ka jāizmanto ilgtspējīgi iepakojumi, kas iegūti no atjaunojamiem resursiem, piemēram, koka šķiedras. Tas rada jaunas un aizraujošas iespējas mazumtirgotājiem un zīmolu īpašniekiem palielināt pārdošanas apjomu un peļņu," stāsta "Corrugated Central Europe" viceprezidents Tomašs Žebrovskis (Tomasz Zebrowski).

Pārskatā atklāts, ka tūkstošgades paaudze videi nekaitīgus produktus pirks labprātāk nekā vecākās paaudzes. Četri no pieciem tūkstošgades paaudzes pārstāvjiem uzskata, ka, pieņemot lēmumu par pirkumu, svarīgs aspekts ir iepakojums, savukārt 85% tūkstošgadnieku iepakojuma materiālu uztver kā daļu no zīmola (citām paaudzēm šis rādītājs ir 71%). 44% no uzņēmējiem nozīmīgās patērētāju grupas labprāt maksā vairāk par produktiem ar ilgtspējīgu iepakojumu un uzskata, ka šķiedrmateriālu iepakojumi ir pati ilgtspējīgākā iepakojumu materiālu izvēle.

"Stora Enso" pārskatā atklāts, ka ilgtspējīgs iepakojums var sniegt negaidītas iespējas, kā vairot mazumtirgotāju un zīmolu īpašnieku pārdošanas apjomu un peļņu, ja vien tās tiek izmantotas pilnvērtīgi. Tīro pārdošanas ienākumu palielinājums par 2-4% un EBIT rentabilitātes uzlabojums par 1,0–2,5% (pp) attiecīgajās nozarēs ir neapstrīdams arguments, lai šīs nozares uzņēmumu vadītāji nopietni apsvērtu šķiedrmateriālu iepakojumu potenciālu.

"Iepakojumu nākotne tūkstošgades paaudzei" ir ceturtais "Stora Enso Packaging Solutions" izdevums "Viewpoint" pārskatu sērijā. Tas izstrādāts sadarbībā ar konsultāciju uzņēmumu A.T. Kearney, pamatojoties uz nozares pieredzi, intervijām, pārskatiem un aptauju 28 pasaules valstīs.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)