Pērn skatītākais kanāls bijis TV3, seko LTV1 un PBK
Jau piekto gadu pēc kārtas skatītākais televīzijas kanāls Latvijā bijis TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,7% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina pētījumu aģentūras TNS apkopotie 2015.gada televīzijas auditorijas pētījuma rezultāti.
Otrajā vietā pērn ar 9,7% lielu skatīšanās laiku bija Latvijas Televīzijas 1.kanāls jeb LTV1, kamēr trešo vietu ar 8,7% ieņēma "Pirmais Baltijas kanāls" (PBK).
Kanāla LNT skatīšanai pērn veltīti 8,1% no kopējā skatīšanās laika, "NTV Mir Baltic" - 7,6%, "RTR Planeta Baltija" - 6,7%, TV5 - 4,2%, "3+" - 3,5%, "REN TV Baltic" - 3,3%, bet pirmo desmitnieku noslēdz LTV7 un TV6, kuriem katram veltīti 2,7% no kopējā TV skatīšanās laika.
"Kanāla 2" skatīšanās laika daļa bija 1% un "CTC Baltija" – 0,7%.
Savukārt kanāliem "Fox", "National Geographic Channel" un "RīgaTV 24" katram veltīti pa 0,6% no visa TV skatīšanās laika. Kanāla "Re:TV" skatīšanās laika daļa bija 0,5%, bet kanālu "1BM" un "Fox Life" katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%.
Kanāla "Kidzone TV" skatīšanās laika daļa bija 0,2%, kanālu "Sony Entertainment TV" un "Sony Turbo" katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%.
Savukārt visai pārējais TV skatīšanai veltīts 26,1% no kopējā TV skatīšanās laika.
Vislielāko skatīšanās laika pieaugumu pērn piedzīvoja "RTR Planeta Baltija", kam kāpums par 1,7 procentpunktiem, tāpat pieaugumu par 0,5 procentpunktiem piedzīvojusi LTV1, bet 0,3 procentpunktu pieaugums bijis "RīgaTV 24".
Vislielāko skatīšanās laika kritumu pērn piedzīvoja LTV7, kam kritums par 1,1 procentpunktu, 1 procentpunkta kritumu piedzīvojuši kanāli "REN TV Baltic" un LNT, bet skatīšanās laika kritums par 0,9 procentpunktiem bijis PBK.
Pārējie kanāli lielākoties skatīšanās laika izmaiņas nav piedzīvojuši.
Pērn latviešu vidū skatītākie TV kanāli bija TV3 ar 18,8% skatīšanās laika daļu, LTV1 ar 15,3% un LNT ar 15,3%. Savukārt cittautiešu vidū visvairāk laika veltīts kanālam PBK - 16,2%, "RTR Planeta Baltija" - 12,7% un "NTV Mir Baltic" - 11,8%.
Laiks, ko viens TV skatītājs Latvijā pavadījis pie TV ekrāna, 2015.gadā bija vidēji piecas stundas un 26 minūtes dienā. Salīdzinot ar 2014.gadu, tas palielinājies par četrām minūtēm.
Uz sarakstu