Latvijā vieglo pasažieru automobiļu zīmolu topa līderis pērn -"Volkswagen"
Vieglo pasažieru automobiļu zīmolu "Top 5" pērn piedzīvojis izmaiņas - "Nissan" pakāpies no piektās uz trešo vietu un "Ford", ienākot pirktāko zīmolu pieciniekā, licis to atstāt "Peugeot", bet līderis nemainīgi ir "Volkswagen", aģentūru LETA informēja Latvijas Auto asociācijā.
"Volkswagen" pārdevis 1979 auto, un tirgus daļa ir 14,4%. Tradicionāli otrajā vietā ir "Toyota" ar 1631 pārdotu auto un tirgus daļu 11,8%, kam seko "Nissan" ar 1460 auto un tirgus daļu 10,6%, "Škoda" ar 1014 auto un tirgus daļu 7,4%, kā arī "Ford" ar 819 auto un 5,9% tirgus daļu.
Komerctransporta "Top 3" pirmajā vietā ir "Volkswagen" ar 592 pārdotiem auto un tirgus daļu 18,9%, "Renault" - ar 448 auto un tirgus daļu 17,6%, kam seko "Peugeot" ar 251 auto ar 9,9% tirgus daļu. Tirgus turpina iepriekšējos gados novēroto koncentrāciju "Top 10" zīmolu virzienā, iepriekšējā gadā sasniedzot 70,5% no visām reģistrācijām, secina asociācijā.
Uz sarakstu