Banner 980x90

Konsultāciju un mediācijas centrā palīdzību saņēmuši 237 banku klienti

Ilustratīvs foto/ Foto: Pilseta24.lv
Ilustratīvs foto/ Foto: Pilseta24.lv

Banku klientiem bezmaksas konsultācijas sniedzošā Konsultāciju un mediācijas centra (KMC) pirmajos trīs darbības mēnešos tā pakalpojumus izmantojuši 237 klienti, kam radušās komunikācijas vai kredīta maksājuma grūtības bankā.

Notikuši arī divi mediācijas procesi, informē Latvijas Komercbanku asociācija.

KMC tika atklāts 2015.gada 9.novembrī, un tā mērķis ir sniegt bezmaksas konsultatīvu palīdzību grūtībās nonākušiem banku klientiem, lai palīdzētu viņiem sakārtot attiecības ar banku un atgriezties aktīvajā ekonomikā - saņemt oficiālu algu un maksāt nodokļus. Vienkāršākos gadījumos konsultants nodrošina neitrālu situācijas novērtējumu, sniedz padomus tās atrisināšanai un palīdz atjaunot komunikāciju ar banku. Savukārt sarežģītākos gadījumos tiek piesaistīts sertificēts mediators jeb sarunu vedējs, lai atrastu gan klientam, gan bankai piemērotu risinājumu.

Klientu interese par iespējām saņemt KMC konsultācijas ir pakāpeniski augusi: novembrī centrā vērsās 19 klienti, decembrī - 44 klienti, janvārī 114, februārī - jau 60 klienti.

Pēc palīdzības centrā vērsušies cilvēki no visiem Latvijas reģioniem ar dažādas sarežģītības situācijām, arī gadījumos, kad problēmas ir ieilgušas.

KMC dibinātāji ir Latvijas Komercbanku asociācija un Latvijas Komercbanku asociācijas šķīrējtiesas un ombuda attīstības biedrība.

 

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)