Banner 980x90

Internetveikals "e-maxima" vēl neplāno paplašināt piegāžu reģionus

Ilustratīvs foto/ Foto: Pixabay
Ilustratīvs foto/ Foto: Pixabay
Internetveikals "e-maxima" vēl neplāno paplašināt piegāžu reģionus, attīstību turpinot apgūtajos rajonos, aģentūrai LETA stāstīja "e-maxima.lv" vadītāja Sanita Bērziņa.

Patlaban internetveikals piegādes nodrošina Rīgā, Jūrmalā, Salaspilī, kā arī Pierīgas rajonos - Baložos, Dreiliņos, Sauriešos, Babītes novadā, Carnikavas novadā, Garkalnes novadā, Ķekavas novadā, Mārupes novadā, Olaines novadā, Salaspils novadā un Stopiņu novadā.

Lai vairāk paplašinātos, ir jāņem vērā gan konkrētās apdzīvotās vietas iedzīvotāju skaits, gan iedzīvotāju pirktspēja. Jo ne vienmēr tas, ka iedzīvotāji apgalvo, ka viņiem ir nepieciešams internetveikals, nozīmē, ka viņi to arī izmantos, atzīmēja Bērziņa.

"Tāpat jāmin, ka liels spēks ir arī cilvēku ieradumam, ko ir grūti mainīt. Proti, ja visu laiku gājis uz veikalu un pats izvelējies produktus, cilvēks to vēlas arī turpināt. Tomēr jāpiebilst, ka tie iedzīvotāji, kas izmēģina internetveikala sniegtās priekšrocības, arvien vairāk savus ikdienas pirkumus uztic internetveikalam," stāstīja Bērziņa.

Viņa norādīja, ka internetveikala attīstība plānota apgūtajos piegāžu reģionos, kā arī šogad uzsvars tiek likts uz pakalpojuma "Pasūti! Piebrauc! Paņem!" attīstību.

"Tā kā daļa "e-maxima.lv" klientu ir aizņemti cilvēki un ne vienmēr viņiem ir iespējams būt mājās, lai varētu pieņemt pasūtītos produktus, bet pašiem uz veikalu nav vēlmes un laika doties, tad viņi ir novērtējuši pakalpojumu "Pasūti! Piebrauc! Paņem!", kad, braucot pa ceļam no darba uz mājām, var iebraukt veikalā tikai pēc sava pārtikas maisiņa. Arī šim pakalpojumam pasūtījums jāveic "e-maxima.lv", tādējādi klientiem pašiem vairs nav jāvelta laiks, lai staigātu pa veikalu, meklējot nepieciešamos produktus," skaidroja Bērziņa.

Pagaidām šis pakalpojums ir pieejams tikai vienā veikalā "Maxima XXX" Rīgā, Slokas ielā 115, bet pavisam drīz šis pakalpojums tiks paplašināts, atverot trīs jaunus pasūtījumu saņemšanas punktus, informēja Bērziņa.

Kā vēstīts, salīdzinot šā gada pirmo ceturksni ar tādu pašu laika periodu pērn, internetveikala "e-maxima.lv" apgrozījums ir pieaudzis par 26%, aģentūrai LETA pastāstīja "e-maxima" vadītāja Sanita Bērziņa. Tiesa, viņa neatklāja, cik liels ir pieaugums naudas izteiksmē, taču norādīja, ka šajā periodā klientu izvēlētais vidējais pirkums ir līdzīgs pirkumam pirmajā ceturksnī pērn, bet pa šo laiku ir paplašinājies klientu loks.

Populārākie produkti četru gadu laikā, kopš darbojas internetveikals "e-maxima.lv", nemainīgi ir dzeramais ūdens pudelēs, kartupeļi, biezpiena sieriņi glazūrā, banāni un mandarīni, informē Bērziņa.

Internetveikalu "e-maxima" pārvalda SIA "Maxima Latvija" pilnībā piederošā SIA "Patrika", kas dibināta 2014.gada 2.decembrī. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 500 000 eiro. Finanšu dati par pagājušo gadu patlaban vēl nav pieejami.

Internetveikals "e-maxima" darbu sāka 2012.gada 26.martā, uzņēmuma īpašniekiem tajā investējot 156 515 eiro (110 000 latu). Veikala klāstā ir vairāk nekā 11 000 pārtikas, rūpniecības un saimniecības preču, bet to klāsts tiek papildināts, ņemot vērā pircēju interesi, ieteikumus un pieprasījumu pēc konkrētiem produktiem.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)