FKTK pērn saņēma 63 apdrošinātāju klientu sūdzības
Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) 2015.gadā saņēmusi 63 apdrošinātāju klientu sūdzības.
Pēc visu saņemto klientu sūdzību izskatīšanas FKTK pieprasījusi apdrošinātājiem sniegt skaidrojumus par radušos situāciju. Nevienā no 63 sūdzībās minētajiem gadījumiem FKTK nav konstatējusi normatīvo aktu prasību pārkāpumus, par kuriem būtu piemērojamas Apdrošināšanas sabiedrību un to uzraudzības likumā paredzētās sankcijas, liecina FKTK publicētā informācija.
Visbiežāk jeb 14 reizes klienti sūdzējušies par apdrošināšanas atlīdzības atteikumu, 13 sūdzības iesniegtas par apdrošināšanas atlīdzības apmēru, desmit sūdzības - par lēmuma pieņemšanas kavēšanu, astoņas sūdzības ir par apdrošināšanas atlīdzības izmaksas kavēšanu. Desmit sūdzības saņemtas par informācijas nesniegšanu, trīs sūdzības par nepamatota regresa prasību izvirzīšanu, bet piecas ir par citiem iemesliem.
Pērn par apdrošinātājiem saņemts vairāk sūdzību nekā 2014.gadā.
Kā ziņots, 2014.gadā FKTK saņēma 55 apdrošināšanas sabiedrību klientu sūdzības. Nevienā no sūdzībās minētajiem gadījumiem netika konstatēti normatīvu pārkāpumi, par kuriem būtu piemērojamas Apdrošināšanas sabiedrību un to uzraudzības likumā paredzētās sankcijas.
Uz sarakstu