Carnikavas novada pašvaldība meklē komisiju locekļus

Administratīvās komisijas galvenie uzdevumi:
* izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas;
* kontrolēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu izpildi;
* sniegt priekšlikumus juridiskām un fiziskām personām par izdarīto administratīvo pārkāpumu cēloņu un to veicinošo apstākļu novēršanu;
* informēt sabiedrību par Administratīvās komisijas pieņemtajiem lēmumiem;
* sagatavot Carnikavas novada domes lēmumu projektus jautājumos, kas ir Administratīvās komisijas kompetencē.
Prasības pretendentei/am:
* vēlama augstākā izglītība, sekretāram - juridiskā;
* pieredze tiesību aktu pārzināšanā;
* stresa noturība;
* labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta.
Pieteikumu (motivācijas vēstuli) ar dzīves aprakstu (CV) aicina sūtīt uz e-pastu: dome@carnikava.lv vai personīgi iesniegt pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā Stacijas ielā 5, Carnikavā līdz 2013.gada 10.jūlijam. Tālrunis uzziņām 67993545.